Бънджи Клуб– резервирай и подарявай бънджи скокове в цяла България!
Всеки бънджи скок може да бъде закупен чрез ваучер, който можеш да използваш за себе си или да подариш на любим човек.
Моят ваучер – въведи кода на ваучера си, за да направиш резервация, да провериш оставащия баланс, валидността и условията за заявка на твоя скок.
Резервирай скок – въведи кода на ваучера си и избери дата за своето бънджи изживяване.
Промяна или отмяна на резервация – ако вече имаш направена резервация, свържи се с нас на посочените в инструкциите имейл и телефон за да отменим поръчката.
Отказ от покупка – можеш да възстановиш стойността на ваучера в срок до 14 дни от датата на покупката.
Замяна на скока – всеки ваучер може да бъде заменен – избери нов скок и натисни „Имам ваучер“, за да го използваш.
Удължаване на валидността – имаш възможност да удължиш валидността на своя ваучер с още една година по всяко време.
Условия и политики – ако имаш допълнителни въпроси, тук ще откриеш подробните условия и отговори на често задавани въпроси.
Как работи Бънджи Клуб?
Можеш да закупиш всеки бънджи скок чрез ваучер. С този ваучер можеш да резервираш дата за своя скок или да го подариш на някого. Получателят на ваучера сам избира кога да осъществи своя скок и прави съответната резервация.
Как да направя резервация?
Посети страницата „Моят ваучер“, въведи кода на ваучера си и, ако е активен, ще се появи бутон за заявка на резервация. Следвай инструкциите, за да потвърдиш избраната дата.
Как да се свържа с организатора на скока?
През страницата „Моят ваучер“ – след въвеждане на активен код, ще можеш да направиш резервация и да получиш контактните данни на изпълнителя.
Мога ли да сменя скока с друг?
Ако все още не си направил резервация, можеш да използваш своя ваучер за всякакъв друг скок от каталога на Bungeeclub.bg. Ако новият скок е с по-висока стойност, ще трябва да доплатиш разликата. Ако е с по-ниска стойност, остатъкът ще бъде запазен като баланс по ваучера. За да замениш скока, влез в страницата на желания скок и натисни „Имам ваучер – заяви резервация“.
Имам няколко ваучера – мога ли да ги комбинирам?
Да, ако имаш няколко активни ваучера, можеш да ги комбинираш, за да направиш по-скъп скок. Пишете ни на [email protected], за да обединим стойностите.
Къде мога да видя датите за моя бънджи скок?
Всички дати, както и сезонността и работното време на организатора, могат да бъдат намерени в страницата „ГРАФИК“ и в страницата на всеки скок. Някои скокове нямат фиксирани дати и се провеждат по уговорка или при събиране на достатъчно желаещи. Ако вече имаш ваучер, просто отвори „Моят ваучер“ и въведи кода.
Какво е работното ви време?
Работим от понеделник до петък, от 10:00 до 17:00 ч, в официални работни дни.
- Ваучерите, които изискват доставка с куриер, се изпращат всеки работен ден след 15:00 ч.
- Поръчките, направени след 15:00 ч. в петък или през почивен ден, се изпращат в понеделник (следващия работен ден).
Вижда ли се цената върху ваучера?
Обикновено не. Ако ваучерът е универсален (на определена стойност), ще бъде посочена сумата.
Мога ли да получа ваучер още днес?
Да, ако избереш дигитален ваучер и заплатиш с карта, ще го получиш веднага по имейл, готов за използване или подаряване.
Мога ли да взема ваучера на място?
Нямаме физически офис. Ваучерът може да бъде получен чрез куриер или по имейл.
Мога ли да платя на място?
Не. Можеш да платиш с банкова карта, банков превод, наложен платеж, EasyPay и други.
Как да купя ваучер?
- Избери скок от каталога на Bungeeclub.bg.
- Купи за себе си или като подарък за приятел.
- Ако е за теб, можеш да избереш дата още по време на покупката.
- Ако е подарък, можеш да избераш подаръчна опаковка, а получателят сам ще реши кога да скочи.
- Попълни данните, избери метод на плащане и начин на доставка, след което следвай стъпките.
Плащане
Дебитна / Кредитна карта
След като завършиш поръчката, ще бъдеш пренасочен към онлайн системата за плащане. При успешно извършено плащане, ваучерът ще бъде изпратен незабавно на имейла ти. Ако плащането не е успешно, можеш да опиташ отново или да избереш друг метод за плащане.
EasyPay / ePay
Ако избираш този метод, ще получиш инструкции как да извършиш плащането в офис на EasyPay или през ePay. Ваучерът ще бъде изпратен по имейл веднага, но ще стане активен само след като бъде платен през EasyPay.
Банков превод
Ще получиш данни за плащане след завършване на поръчката. Ваучерът ще бъде изпратен по имейл веднага, но ще стане активен след получаване на превода. Можеш да ускориш процеса, като ни изпратиш копие от платежното на [email protected] (в работно време).
Получател: Адвенчърс БГ ЕООД
IBAN: BG47UBBS81551011629553
Наложен платеж
Този метод е достъпен само при физическа доставка чрез куриер. Ваучерът става активен след извършено плащане на куриера. Имай предвид, че куриерските фирми начисляват такси за наложен платеж.
Revolut
Използвай мобилното приложение на Revolut, за да извършиш плащането.
Код за отстъпка / промокод
Въведи кода преди финалната стъпка на покупката, за да получиш съответната отстъпка.
Доставка
Подаръчен ваучер
- Физически ваучер – отпечатан на качествена хартия и поставен в подаръчна опаковка. Изпращаме го с куриер.
- По e-mail – работи 24/7! Избери плащане с карта и веднага ще получиш дигитален ваучер по имейл, готов за разпечатване или препращане.
Подаръчна опаковка
При избор на физически ваучер получаваш БЕЗПЛАТНО :
- Плик-ръкав – плътен подаръчен плик, който ще направи подаръка още по-впечатляващ.
Резервиране на дата
Искам да запазя дата директно в сайта
На страницата на конкретния бънджи скок натисни „Купи и резервирай“. Заявката за резервация ще се генерира автоматично заедно с покупката.
Защо при резервация ми иска доплащане?
Цените на скоковете се актуализират веднъж годишно от организаторите. Ако ваучерът ти е от предходната година и цените са се увеличили, системата ще поиска да доплатиш разликата.
Резервацията ми беше отказана. Какво следва?
В такъв случай ваучерът се връща в активен статус и можеш да избераш друг скок или нова дата в рамките на валидността му.
Мога ли да резервирам за друг човек?
Да, можеш да направиш резервация и за група хора.
Ако резервирам преди изтичане на ваучера, мога ли да скоча след тази дата?
Ваучерът трябва да бъде използван в рамките на неговата валидност. След изтичането му той става невалиден и не може да бъде използван за скок, дори ако резервацията е направена преди това.
Организаторът многократно отменя резервацията ми. Мога ли да получа парите си обратно?
Ако срещаш проблеми с многократни отмени, свържи се с нас на [email protected], за да разгледаме случая.
Купих си ваучер, но желаната дата не е свободна. Мога ли да върна ваучера?
Имаш право да върнеш ваучера в срок от 14 дни след покупката. Ако желаеш конкретна дата, свържи се с нас на 0877744811 или [email protected], за да проверим свободни дати. Ако желаната дата е налична, можеш да закупиш нов ваучер и да резервираш.
Валидност на ваучерите
Всеки ваучер е валиден за 12 месеца от датата на покупката. Можеш да удължиш този срок с още 12 месеца, като платиш такса от 20% от стойността на ваучера (но не по-малко от 20 лв). След изтичането на валидността, имаш 1 месец гратисен период, в който можеш да поискаш удължаване (но ваучерът не може да се използва през този период). След изтичане на гратисния период, удължаването не е възможно. Датата на валидност е отпечатана върху всеки ваучер.
Промокодове и отстъпки
Ваучер код
- Получаваш го при покупка на ваучер в Bungeeclub.bg.
- Използва се само за резервация на скок.
- Може да се комбинира с друг ваучер код за по-скъп скок.
- Ако стойността му е по-висока от цената на избрания скок, остатъкът се превръща в промокод за бъдещи покупки.
- Валиден е 12 месеца.
- Не може да се използва за покупка на друг подаръчен ваучер.
Код за отстъпка / промокод
- Получаваш го често като подарък или част от промоция.
- Използваш го на последната стъпка от плащането.
- Не може да се комбинира с друг промокод.
- Не може да се използва директно за резервация на скок.
- Валидността му е различна според конкретната промоция.
Отказ от покупка
Имаш право да се откажеш от покупката и да върнеш ваучера в 14-дневен срок от датата на покупката.
- Възстановяваме сумите само по български банкови сметки или на картата, с която е платено.
- Сумата се връща само на купувача.
- Възстановява се само стойността на ваучера, но не и разходите за опаковка и доставка.